.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی روز شنبه


**زمزمه حضور زنان در ورزشگاه ها بار دیگر به زبان بعضی مسئولان ورزشی راه پیدا كرده است . علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفت : تعهدی به كنفدراسیون آسیا برای تماشای فوتبال توسط زنان نداده ایم ولی با امكاناتی كه درحال فراهم شدن است حضور بانوان برای تماشای دیدارها در سالن ها یا ورزشگاه ها مشكلی ندارد! به نظر می‌رسد بعضی مسئولان متوجه دلایل شرعی و اجتماعی مخالفت مراجع معظم تقلید با حضور زنان در ورزشگاه ها نیستند والا اینگونه اظهارنظر نمی كردند. حال كه آنان درصدد فراهم كردن امكانات برای زنان هستند كاری كنند كه زنان برای تماشای مسابقات در ورزشگاه های مخصوص زنان شركت كنند نه ورزشگاه های مردان .


**ماجرای پالیزدار با كشف اسناد جدید وارد مرحله پیچیده ای شده است . تابناك در این زمینه تحلیلی دارد كه خوبست آنرا در صفحه 2 روزنامه امروز مطالعه نمائید .


**دانشجویان دانشگاه شیراز ریئس مجلس شورای اسلامی را در موضوعاتی از قبیل جعلی بودن مدرك علی كردان ماجرای پالیزدار و تسهیلات 100 میلیون تومانی به هر نماینده مجلس هشتم سئوال پیچ كردند. لاریجانی هر چند تلاش كرد به سئوالها جواب های قانع كننده بدهد اما از روایت خبرگزاری مهر كاملا مشخص است كه اولین رویاروئی با دانشجویان بعد از رسیدن به ریاست مجلس شیرینی سفر به شیراز را در كام وی كمی تا قسمتی تلخ كرده است . متن كامل خبر را در صفحه 4 روزنامه امروز بخوانید.

**پشت پرده خبر اعلام حمایت عده ای از كاركنان وزارت كشور از علی كردان كه خبر آن در ستون جهت اطلاع پنجشنبه چاپ شد را تابناك افشا كرده است . خبرنگار تابناك نوشت : « این نامه پس از آن جمع آوری و امضا شد كه خبرها حكایت از افزایش تسهیلات و مزایای كاركنان وزارت كشور در مدت كوتاه وزارت كردان دارد به گونه ای كه در نیمه شعبان و عید فطر هركدام صد هزار تومان به اضافه سفر مشهد با خانواده پرسنل كه با قطار سبز و اسكان در هتل های شیك مشهد توزیع بن ارزاق عمومی شامل 7 كیلو گوشت 3 كیلو روغن كرمانشاهی 10 كیلو برنج و ... از دلایل چنین رضاتمندی عمومی ارزیابی می شود. این درحالی است كه در مهر ماه برای برخی از مدیران نیز به اندازه حقوق دریافتی پاداش تعلق گرفته است و برخی دیگر از مدیران و كارمندان نیز از دریافت مزایا و تسهیلات خودداری كرده اند » .


**روبیك میرزابگی محافظ ارشد شاه معدوم به جرم كلاهبرداری دو و نیم میلیون پوندی در « یوركشایر » انگلیس تحت تعقیب قرار گرفت . به گزارش ایرنا روزنامه « یوركشایرپست » نوشت : میرزابگی 51 ساله باكسب مال نامشروع توانسته بود زندگی بسیار مرفهی را برای خود و خانواده اش در بزرگترین ییلاق انگلیس فراهم كند. میرزابگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم شاه به انگلیس گریخت . وی به دلیل تجربه و مهارت بالای خود به عنوان یكی از محافظان ارشد شاه معدوم توانست به عنوان مامور امنیت یكی از كلوپ های شبانه « یوركشایر » مشغول به كار شود و سپس بخشی از سهام آن را نیز بدست آورد . وی در سال 1371 به كار تعمیر و معاینه فنی خودرو روی آورد و توانست اولین ایستگاه معاینه خودرو خود را در لیدز راه اندازی كند; اما به دلیل كیفیت پایین خدمات و به خطر انداختن جان رانندگان مجوز وی به مدت پنج سال تعلیق شد ولی توانست با استفاده از نام یكی از دوستانش و بعدها با همدستی همسر و برادرش به كسب و كار خود در همان تعمیرگاه ولی با نام های متفاوت به صورت غیرقانونی و به مدت 10 سال ادامه دهد و بزرگترین كلاهبرداری انگلیس را در بخش معاینه فنی خودرو رقم بزند . به نوشته روزنامه یوركشایر پست 12 نفر از همدستان « میرزابگی » نیز به جریمه نقدی محكوم شده اند.


**یك زوج یهودی در سرزمین های اشغالی با حضور در مسجدالسلام شهر ناصره واقع در شمال فلسطین اشغالی با ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شدند. به گزارش شیعه آنلاین شیخ « ضیاابواحمد » امام جماعت این مسجد با اعلام این خبر گفت : زن یهودی پس از گرویدن به دین اسلام نام « فاطمه » را برای خود برگزید. وی در ادامه افزود : همسر این زن نیز در گفتگویی تلفنی با شیخ « ضیا » از وی سپاسگذاری كرده و شهادتین را بر زبان جاری كرد و اعلام كرد كه با رضایت و بررسی های به دین مبین اسلام مشرف شده اند زیرا این دین را دین حق می دانند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.913 seconds.